Nagellack, Spotify, fredag

Vilken skön morgon jag har! Eller nu är klockan iofs 12.38.. Så kanske inte är morgon längre. Men jag sov ut imorse och tog sedan en låååång dusch innan jag fixade en lite lyxigare frukost till mig själv. För frukost är så gott. Så satt jag inne på mitt rum och kollade greys anatomy. Mycket trevligt.
Städerskan är ju här på fredagar, så fick förflytta mig nu till tv-rummet. Vill inte riskera att hon går förbi mitt rum😏 målade nyss naglarna för första gången på säkert en månad.. Så torra har de blivit här och bara flakar upp sig hela tiden:( 

Min jobbvecka har gått bra! Jobbade hela tisdagen och onsdagen för Sandra var i Paris med jobbet. Men ärligt talat så gör det mig inte så mycket att jobba så långa dagar x) sålänge man har något att göra. I tisdags var det bara jag och lilltjejen fram till klockan halv 6 när pojken kom hem. Sen på onsdagen så åkte vi på playdate efter skolan igen så det var också helt ok:) plutteponken har börjat fästa sig vid mig mer nu under de senaste två veckorna har jag märkt. Han har alltid varit gosig och kramats osv. Men nu brukar han vilja leka med mig även om föräldrarna är hemma, och så säger han I Love you Alexandra hihihihihihiiih. Sötis.

Min hals är äntligen bättre. Har ju varit hemskt när jag tänker efter att jag haft ont i två veckor. Blöö. Så nästa vecka ska jag verkligen kötta sönder på gymmet. Nu har jag skrivit detta, så nu måste jag 😊

Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

Men åh, saknar dig! Vill med bo i london

2015-04-06 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0