Tar tillbaka det jag sagt om att min packning inte skulle bli några problem...

Köpte en ny resväska igår..
Snygg snygg;) man får ju resa med stil när man kan!

Efter att ha packat väldigt seriöst igår så insåg jag att halva min mya väska redan var full... Hoppas detta ska gå alltså haha. 
Mitt rum har ALDRIG varit så rörigt :)
Grejor ööööverallt.


När jag var ute på mina äventyr för att fixa lite grejer så gick jag och Amanda även in på en skoaffär för att kolla gtränongsskor som jag så gärna velat köpa. Hinner vara inne i typ 3 minuter, sen säger de i höyalarna "if you buy 2 trainings shoes before 15 minutes you get to spin a wheel and get an extra discount" HAHAHAHAHHAA. Only in america.. Men där gick jag och kollade, provade och funderade. Hittade faktiskt 2 par. Så förutom att de redan hade en rabatt (buy 1 get 2nd pair 1/2 price..) så fick jag snurra hjulet HAHA.  Det slutade med att jag fick 2$ extra i rabatt.. Värt eller?;)
Två träningsskor för 120$... (YAY) usch vad jag kommer sakna denna underbara shopping :'(



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0