Taaaagggaad! Och stressad. Och trött.

Vilken stress.. Är bara så stressad hela tiden. Men nu är allt tyyyp färdigpackat. Har valt att packa ihop allt innan min resa så jag inte behöver dö när jag kommer tillbaka:) men. Nu är båda mina resväskor fulla, de väger för mycket, och jag har såklart fortfarande tunga grejer att packa ner - min laptop tex. Som såklart är det tyngsta laptopen man kan ha..:) men det ska nog gå att ordna. Får försöka inte tänka på det nu, får helt ont i magen alltså. Bättre att klura på det efter lite hula-hula på Hawaii tänker jag :D

Det är svinkallt IGEN. Inte kul alls. Fast det har "bara" varit -15 idag.. Så det kunde varit värre kanske. Men det blåser :( 

Igår var jag ute och åt middag med mina kära vänner här. Alla au pairer såklart HAHA. Vi åt på izakaya (japanska restaurangen). Det blev väldigt lyckat just för att alla kunde komma haha. Det är inte ofta man kan få ihop en tid då alla kan:) det var ju lite som en avskedsmiddag. Men förhoppningsvis kan jag träffa de flesta en snabbis igen innan schweden.

Mums mat.

Ge mig lite kärlek
Postat av: hehehhe timon & pumba

va tycker du ja ska göra då klä mig som en tjej å dansa hula hula?

Svar: Hahahahahah
alexandramemories.blogg.se

2014-01-28 @ 00:44:35
Postat av: hehehehhehe vet ej vad hon heter men tjejen i emil:

hönsen e döa å tuppen e full

Svar: HAHAHAHAH orkar inte haha!
alexandramemories.blogg.se

2014-01-28 @ 00:45:47
Postat av: här är hon

http://www.youtube.com/watch?v=r4yhxAd4wPs

2014-01-28 @ 00:47:38
Postat av: Anonym

Åhhhhh är taggad på att du kommer hit!

Svar: IIIIIIIIIIHHHHH SF IMORGON YEEAH
alexandramemories.blogg.se

2014-01-28 @ 05:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0