Så vitt det kan bli

Glömde berätta att det snöat igår över natten och fortsatte sedan hela dagen. Mycket snö kan man ju säga. Jag som trodde att det började bli vår :( Imorse när jag åkte till gymmet så var det -2 fahrenheit....vill inte ens veta hur många minus det är i celsius. Kallt var det iallafall. Dog nästan av att sätta mig på sätet efter att ha sopat av bilen Haha.
 
Igårkväll åkte jag och Amanda för att se den nya Justin Bieber filmen. Jag som nyss hade kommit över honom.. Vad händer då? Jo man hör honom åter igen sjunga sådär med sin underbara röst som bara han kan (nästan), och då är man fast :) Jag kan förstå folk som inte gillar hans stil, utseende eller låtar. Men ingen, INGEN i hela vida världen kan någonsin klaga på hans röst ;) Den som gör det har ju något seriöst fel i hjärnan :) 
 
Nu har jag faktiskt skrivit en lista på massa grejer jag tänkte göra innan jag börjar jobba. Dels tänkte jag börja rensa och packa ner saker som jag till 100% vet att jag inte kommer använda innan jag åker. Oj vad sjukt. Detta gör jag iallafall med lite Justin i bakgrunden! 
 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0