Ohyeah cheesecake ikväll

Ska snart iväg för att träffa Helen och stilla vår hunger på cheesecake factory <3 gissar att det blir dessert ikväll.

Igår åt jag och Amanda på Buffalo wild wings. Amanda råkade beställa kyckling med värsta starka såsen hahah! Men får välja vilken sås man vill ha på sin kyckling så finns det ca 20 olika sorter. De är uppskrivna på en lista efter hur starka de är typ. Vi tog båda såser som var högt upp på listan... Men när Amanda fick sina så var de liiite mer spicy än vi trott. Fick smaka en och det sved på tungan bara av att snudda vid den lilla kycklingen. Det var ganska komiskt, så kände att jag ville dela med mig av detta :D

Min lediga dag är idag så har mest tagit det lugnt. Var på gymmet imorse. Sen blev jag tvungen att jobba lite... Orkar inte ens lägga tid på att störa mig på det mer. 
Nä nu ska jag bege mig. Ha det bra!!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0