Nyklippt

Jajjamen! Jag och Amanda var och klippte oss idag. Fast ser typ ingen skillnad.. Sa ändå till henne att hon skulle ta ganska mycket för det var så slitet. Men det är fortfarande väldigt långt. Positivt kanske antar jag :)

Men alltså ush vad jobbigt det ska vara då. Speciellt i slutet när hon skulle föna och drog med sina fingrar.. Ingen fattar när man säger till att man är håröm :'( de glömmer alltid bort det efter 15minuter.
Behöver nog gå till en psykolog. Eller hur kan man bli av med hårömhet? Jag typ dör. Att klippa sig är verkligen något av det värsta jag vet. Ush. Men är så glad att ha det gjort nu. Så nu behöver jag inte göra det på ett tag igen.
Får väl helt enkelt börja klippa mig själv annars :)

Mina jobbdagar är så otroligt tråkiga tycker jag haha. Hur har jag kunnat göra detta i ett år tänker jag nu? Orkar knappt 1,5 vecka till..



Ge mig lite kärlek
Postat av: micca

u look like a monkey and u smell like one to hihi puss

2014-01-16 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0