Kaoz

Här blir det liv kan man ju säga. Okej det kom ju ganska mycket snö, och det var verkligen svinkallt.. Men, måste de ställa in skolorna i 2 dagar för detta? Hahahahahhahahah. Deras svar: ja. Mitt svar: eeeeh, nej?! 
Så blev det iallafall. Idag var barnen hemma igen och väldigt rastlösa kan man säga. Fast vi har baciller som härjar runt i huset just nu.. I lördags kräkte lillpojken. Igår var det både min värdmamma och lilltjejjen. Idag när jag går upp för att fixa frukost får jag höra att både min värdpappa, D och T har varit sjuka över natten..... KUUUUL.. Dock så verkar det bara hålla i sig i typ 24h. Men ändå :'( Nu under kvällen åkte jag till Amanda för att kolla pretty little liars och ravenswood som börjat igen. När jag kommer hem får jag reda på att C också börjat må dåligt. Mhm. Känns inte som att chansen att jag klarar mig undan detta är så stor! åååååå jag dööör jag vill inte bli sjuk :'( Nä, jag ska klara det här! Jag har ju ätit mina pepparkorn <3 snälla peppar, rädda mig!
 
Hur som haver. Dagen idag var bajs tråkig och barnen blir jobbiga. Kan inte skolan bara vara öppen imorgon? De är så rastlösa.. Ärligt talat blev jag liiiiite glad när jag hörde att två av barnen var sjuka imorse och tänkte att då ligger de iallafall stilla i sina sängar. Men nej. De mådde ju såklart båda bättre redan runt lunchtid. Haha vad hemsk jag låter. Ni kanske märker att jag är lite trött på detta i nuläget :D
Nästa sak jag skriver är också hemsk tyvärr;) föräldrarna skulle ju åka på en liten skidsemester med sina vänner denna veckan men de ställde in det! Dels för att de var rädda för att någon mer skulle bli sjuk osv. Blev så lättad! Hade förväntat mig värsta helvetes schemat för resten av veckan och en tråkig helg. Men nu blir det mer som vanligt ;) Jag minns när jag kom hit och de också gjorde en sådan resa bara någon vecka efter jag kommit. Då tyckte jag ju att de verkligen förtjänade det och borde få en paus och blablabla. Det var ju innan man hade lite koll kanske. För nej, det förtjänar de INTE :) Japp jag är som sagt hemsk. Men detta är sanningen. Då blev jag också lite glad för deras skull att de ställde in resan och faktiskt gjorde det rätta den här gången.
 
Nähä nu är det dags för mig att sova. Hoppas verkligen att jag klarar mig genom natten. Är så nervös! Får väl uppdatera er imorgon! 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0