Kallt som attan

Brrrrrrrrr!!!! Är jättekallt ute nu igen. 

Igår var jag sjuk. Var vaken nästan hela natten efter att ha kräkts flera gånger. Så sov kanske 30-45 minuter i taget :( ush vad hemskt det var. Men klockan 10 typ så slutade jag må illa iallafall så att jag kunde vila lite. Karen som brukar jobba på morgonen kunde stanna längre så det var väldigt snällt! Dock blev jag tvungen att jobba lite för mina värdföräldrar var borta över dagen. Men det gick helt okej.

Igår var det även T's födelsedag och han är numera 7år. Han blev jätteglad för min köttätande växt som jag gav honom :D så det var en lyckad present. Tänkte först att han kanske hellre velat ha en leksak, men nej, träffade mitt i prick:) Var glad att jag inte blev sängliggandes hela dagen så att jag åtminstone kunde vara med och fira honom lite.

Idag mår jag helt normalt. Så tror att jag kanske fick samma grej som resten av familjen här hade för typ 2 veckor sedan. Hade ju sugit om jag behövt vara sjuk min sista helg! 

Ikväll måste jag jobba medans de ska ha T's kalas på skyzone (ställe med massa studsmattor osv). Lite avis, hade gärna varit inbjuden där istället för att stanna hemma med bebisarna. Men, Alexandra, bara 3 dagar kvar :) :) :)

Packade lite mer imorse. Nu när jag började lägga i annat än kläder i väskan så fylldes den snabbt... Så får försöka köpa en till väska imorgon antagligen. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0