Insnöad typ

Alltså fy! Igår snöade det aaaaaas mycket hela dagen. Vet inte hur mycket snö det kan vara nu.
Mm. Lite snö och sådär.
Hade ju tänkt gå till gymmet imorse men insåg att nää, det är nog ingen bra idé. Dels för att vägarna inte är bra plus...,
DET ÄR SVINKALLT UTE! 
Aldrig i livet att jag ens går utanför dörren idag. Nej tack!
Såg även på tv'n att de varnar för att gå ut och att man inte ska köra bil. Snacka om död stad idag haha. Allt har säkert typ stängt. Så är lite fast i huset idag om man säger så ;) får göra det bästa av saken och mysa till det, har levande ljus i mitt rum och tänkte äta min sista lussekatt sen. Dock är det ju aldrig lätt att njuta helt med barn i huset hehe. Hörde nyss någon som skrek på övervåningen tex.. Men så är det ;)


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0