Har ju haft helg och allt

Igår fick jag vara ledig som tur var. Annars hade jag ju blivit arg igen :D men gjorde inget speciellt egentligen. Var på gymmet, åkte till shoppingcentret, var på starbucks och packade faktiskt. Sjuuuukt. Sen på kvällen åkte jag också för att säga hejdå till Jatta som åker hem på måndag :/ hon har varit borta i 2 år nu. Känner att 1år räcker för mig iallafall ;) 

Idag var jag hos Amanda på morgonen efter att ha sovit där. Hennes värdfamilj bjöd på frukost. Vad jag önskat att min värdfamilj också satt ner och åt tillsammans, men icke.
Sen resten av dagen har bestått av jobb. Inte så farligt för det har bara varit med tvillingarna. Jag och Brooke tog med dem till target en snabbis. Lillkillen var så söt och ville putta på vagnen hela tiden. Så om han någongång stannade till och började ta i grejer så började jag putta på vagnen och då kom han springandes efter :) sötis. Snart är det middags-dags.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Du glömmer väl inte att packa ner MASSOR med "cow chips" till mig...???

Svar: Närrrååå;)
alexandramemories.blogg.se

2014-01-21 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0