Fy vad tråååk

Hej.
Ville verkligen inte hem från NY igår :( men här sitter jag nu!
Tänkte berätta mer efter att jag lagt in alla bilder i min dator hehe;) ska försöka göra det imorgon :D vi hade iallafall skitkul!
På måndagen begav jag och Helen oss iväg väldigt tidigt. Men det var det värt! Vi mötte upp Sofia och Emelie på Manhattan och åt en efterlängtad lunch. Gick till Rockefeller center för att se julgranen också :) 
Sen åkte vi faktiskt hem ganska tidigt för att bara mysa och prata. Åt ost, kex och doppade frukt i choklad OCH..... Drack vin! Mums hehe. 
Nu orkar jag inte skriva mer haha! Blir roligare om jag skriver samtidigt som jag lägger in bilderna eller?
Hoppas ni inte blir tjuriga nu.

Här har ni en bild åtminstone!

Gott nytt år allesammans!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0