Bästa rubriken? Här kommer den: "Min helg".

Min helg har varit lite jobbig med mycket jobb på jobbet.

Träffade alltså Helen i fredags och sov över hos henne. Hade filmkväll med våra mumsiga cheesecakes hemma hos henne. Lördag morgon blev det såklart frukost ute. Kan inte föreställa mig att leva utan frukost returanger längre :'( hur ska jag klara det? Inga amerikanska pannkakor.. Buhu.
Efter mums frulle så planerade vi att gå på bio och se frozen. Men jag blev tvungen att börja jobba tidigare än planerat osv så tyvärr blev det ingen film för mig.
Hade bara bebisarna då resten av familjen åkte till cincinnati. Var helt okej, fast var tjurig hehe. Men Helen kom för att muntra upp mig och sov över:D hon bjöd även på panda express mat - YUM! Ännu en grej att sakna..
Omg. Snart ska jag hem alltså.
Idag var jag "obviously" (vad heter det?) tvungen att jobba tills familjen skulle komma hem. De skulle komma 3, men kom 5. Förvånande? Nae. Men det suger. Inte för att jag skulle göra något/gör något speciellt nu men ändå.

Nu tänker jag ha filmkväll och öppna min sista påse med skumtomtar. Kanske dricka Cola light? 

Slutligen: tack för att du hjälpte mig ta mig igenom denna helg Hällän (Helen på engelska). Hade mycket trevligt :)

Ge mig lite kärlek
Postat av: Hällän

Vilken fin stavning på mitt namn, blir ju mkt snyggare så! Äta bör man, annars dör man ;) Tack själv för att du gjorde min lediga helg mycket bättre :)

Svar: Äta är det viktiga här i livet :D
alexandramemories.blogg.se

2014-01-13 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0