Vink vink

Min sista dag i SF spenderade vi på cykel. Eller aa, inte hela dagen såklart. Gick in i lite affärer först på morgonen. Men som tur var så hittade vi inget snyggt :D Därefter gick vi (över alla backar, så duktiga så) ner till hamnen igen och åt. Bestämde oss för att äta mexikanskt istället för fisk. De måste ha varit höga inne på chipotle alltså haha. Var väldigt konstiga och långsamma. Men gott var det när vi väl fick maten.
På tal om hög. Har nu fått lära mig hur weed luktar. Har aldrig vetat men har hört att man vet när man känner det typ. Fast så har det inte varit för mig... Istället har Sofia och Emelie fått guida mig och säga "nu Alex, NU luktar det" eller "här luktar det Alex"  HAHAHAHA. Inte lätt ;)

Tillbaka till gårdagen. Sen var det alltså dags att cykla. Hyrde cyklar och började ta oss mot golden gate bridge. Var så soligt och klart igår. Väldigt vackert, glad att det inte var dimmigt nu:) 

Vi tänkte först cykla över hela bron men vi var lite för lata osv. Så gick bara upp en bit och sen vände vi igen. Jag blev faktiskt lite höjdrädd också när vi väl var där uppe. Hade inte tänkt på att man skulle vara så högt upp innan haha. Men det var coolt.


När vi kom tillbaka med cyklarna så belönade vi oss med mumsig coldstone glass. Detta är då en speciell glass-kedja. Kanske en sådan jag vill öppna i framtiden? 

Dagen var skön och utan stress. Vi blev bjudna på kines resturang sedan av Berit och Peter som vi bott hos. 
Känns väldigt tråkigt att lämna SF! Har haft det så himla bra:) Jag har varit väldigt flummig hela resan haha. Kanske nu när jag inte tar hand om barn längre, då blir jag barn själv igen. 

Idag beger jag mig mot Hawaii! Så sjukt. Fast tyvärr verkar det regna där nu.. Sån otur. Men fortfarande, bättre än Indiana :) Är bara så lycklig av att vara på semester. Börjar antagligen också inse mer nu att min hemresa närmar sig.. Ofattbart.

Nu ska jag strax på planet till LA där jag måste mellandlanda. Hejdå fina San Fransisco!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0