Sweeeedeeen

Hade ju lite otur och lyckades bli sjuk dagen innan det var dags att åka hem.
Detta förstörde väldigt mycket. Kunde inte säga hejdå till alla mina vänner, kunde inte köpa ny iPhone till mig och pappa (fast det löste sig) och fick spendera min sista dag i indianapolis sängliggandes eller inne på toaletten. Mådde illa hela dagen, så det försvann aldrig. Var jättehemskt. Beslutade mig t.o.m. ett tag för att se om jag på något sätt kunde byta flyg.. Men sen insåg vi att det skulle bli svårare och dyrare än vad vi tänkt. Så när jag mådde lite  lite bättre på kvällen så bestämde jag att jag skulle flyga ändå. Ville hem.

Det har varit ett par jobbiga dagar nu innan hemresan. Inte bara för att jag var sjuk utan även för att jag skulle säga hejdå till alla, gå en sista gång till gymmet, köra Alfred (har döpt min, eller okej deras, bil till det) en sista gång och gå en sista runda på shoppingcentret. Jag är en sån person som övertänker allt. Så då tänker jag hela tiden att "nu är det sista gången" och så blir jag jättedeppig. Därför tänkte jag att det positiva med att jag var sjuk var att jag var för trött för att tänka alls. 
På kvällen sa jag hejdå till alla barnen och när de gått och lagt sig så hade jag några presenter till min värdfamilj och de hade några till mig. Äntligen öppnade de sina julklappar från mig också HAHA. De älskade armbanden, och de passade perfekt:) hade även en trådlös högtalare till dem som de kan ha i köket, den blev dem också jätteglada för. Sen nu som en liten avskedspresent så fick dem macadamia nötter från Hawaii, lite choklad och några fina bilder jag skrivit ut som jag tagit på barnen med min kamera under året.
Till mig hade de köpt ett fint brunt armband där det stod "family". Och ett halsband med en blå finslipad sten. När vi var i Gatlinburg, Tennessee så älskade pojkarna att göra något som kallas för "mining". Ingen aning vad det heter på svenska. Man köper iallafall en hink med sand och stenar i och så rensar man av allt, lite som när man letar guld eller vad man ska säga haha.. Så då hade de tagit en sådan sten och slipat till den till mig. Så himla fin. Då kunde jag bara tänka på alla bra saker med min värdfamilj och hur snälla de är.  
Fy vad jobbigt.

Lyckades sova genom hela natten och få lite vila. Är dock fortfarande helt död då jag inte kunde äta på hela dagen igår, drack bara Diet Coke. 

Är väl återigen lite positivt att jag inte har någon energi så jag inte kan bli helt hyper nu under flygen haha. 

Sverige, here I come

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0