Mahalo Hawaii

Ursäkta mitt uppehåll. Har varit upptagen med att äta ananas:)
Vi köpte och provade papaya också. Var lite melon aktigt, fast inte lika gott skulle jag säga.

Har haft en skön vecka på Hawaii. Vädergudarna har kanske inte varit helt på vår sida dock. Har haft ganska många moln-timmar och de första dagarna kom det lite regn. Men eftersom jag och Amanda brände oss lite första dagen så var det ändå ganska bra att skydda sig lite tyckte jag iallafall:) 

Emelie kom och mötte upp oss på tisdagen så vi fick tränga ihop oss ännu mer i vårt lilla rum haha. Det funkade ändå bra tyckte vi! 
Det var lite molnigt den dagen så vi gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg. Fast jag och Amanda gick till ett litet akvarium på morgonen för att kolla på lite fiskar. Alltid lika kul haha! 

Onsdagen... Då var det väldigt blåsigt men vi gav oss inte utan skulle minsann ligga på stranden ändå ;) Molnigt för det mesta och blåsigt.. Låter inte som bästa stranddagen kanske, MEN jag - Alexandra Larsson, badade :D I havet!!!! Kan ni tänka er? Blev så stolt! Har faktiskt badat 3 gånger totalt. Vattnet har ju inte varit speciellt varmt så det är därför jag är så stolt förstår ni;)
Kaaallt


Wiie :)

På kvällarna har vi mest tagit det lugnt och gått ut och ätit något gott. Finns väl inget annat alternativ egentligen när man är under 21 haha. 

På torsdagen bestämde vi oss för att gå på en liten hike. Det finns ett känt berg här som varit en vulkan eller vad det nu var. Där kan man hur som helst vandra upp och se hela waikiki. 

Var skönt då att det var lite molnigt. Tog inte för lång tid, kanske 30-45 minuter att gå upp. Men om det hade varit soligt så hade jag nog fått lite panik. 

Efter vår vandring så låg vi och sola hela dagen. Där hade vi tur med vädret så att det sprack upp och vi kunde se solnedgången också :) 

Kommer mer i ett annat inlägg!!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0