Aloha

Jag dööööör så skönt. Sol. Känns som jag levt i mörker innan jag åkte på semester. Idag har vi haft tur. Det första vi såg när vi öppnade upp gardinerna i hotellrummet var stranden, som låg skitnära :D Inget regn heller som vi hade trott. Igårkväll efter att ha landat så regnade det nämligen väldigt mycket.
Hotellrummet däremot är jättelitet haha. Ska bli intressant att se hur vi ska kunna väckla ut extrasängen när Emelie kommer hit. Men det löser sig nog :)

Tog inte så många bilder idag. Men här ser ni iallafall en blå himmel och palmer :D

På kvällen bestämde vi oss för att äta sushi. Men det var bra asiater inne på restaurangen, OCH bara pinnar ;) Men vi klarade det efter lite slabb.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

*avundsjuk* Nu vill vi att du kommer hem till oss!!!

Svar: Kommer snaaaart ! :)
alexandramemories.blogg.se

2014-02-04 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0