Vad är det egentligen för årstid?

Alltså det är fortfarande varmt här. Kan ha jeans på mig, men fortfarande, det är varmt. Lövet har knappt börjat ändra färg än:/ blir helt förvirrad verkligen.

Denna vecka har jag varit på gymmet, träffat Amanda på starbucks, lekt med bebisarna, lagat komplicerad mat till familjen.. Aa lite sånna saker.
Imorse åkte jag hem till Amanda för att äta scones till frukost. SÅ gott det var! Mumsfillibabaa! Till det drack vi mitt favvo te - rabarber och vanilj. Men det är lugnt mamma jag har ganska många påsar kvar änsålänge ;)

I helgen ska jag och Helen åka till Nashville :) ska bli väldigt kul, skönt med en ledig helg också. Dock har vi ite bokat hotell än haha men det ska nog lösa sig.


HAHA, bild på mig, Jana och Helen när vi åkte till cincinnati. Vår första roadtrip <3


Här hade vi satt ut våra stolar i lördagskväll när vi var på drive-in bion :)


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

finna minnen det du. Minns mycket väl när ni tog den bilden, var avis i framsätet. haha!

förresten, det var lite svårt att se på den andra bilden. hehe

Svar: haha, så kan det går när man lyckas få shotgun..
alexandramemories.blogg.se

2013-09-25 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0