Tjaaarå

 Hejhej! 
 
Vill börja med att skriva GRATTIS HELEN :) inte min mamma, nej, Helen :D Helen fyller 20 idag. Vad gör man då? Jo, man går inte tillsystemet iallafall :( inte i USA inte. Men men. Ikväll ska hon firas med god mat och tårta gissar jag. Men jag kan inte vara med för jag ska jobba. Buuuuhhhhuuu.
 
imorse var jag på gymmet med Amanda och resten av jobbdagen var okej för det mesta. Var ensam med bebisarna och 10 åringen + hans kompis. Det enda barn med en telefon/iPod gör i dagens samhälle är att spela spel eller använda FaceTime... Då har kompisen alltså kommit hit för att de ska umgås. Vad gör de då? Jo då facetimar de med massa andra typer. Okej... de höll på att prata med massa tjejer från klassen och så höll de såklart på "he likes you hihihihihiih" "no I don't!!! Hihihihi" "he thinks you're cute hihihi" "no i don't" GULLIGT. Eller? -.-

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0