PICS

Fråga mig inte varför bilderna blir olika stora heheee
 
 
Fina va?! Var tänkt att man skulle se Hollywood  skylten i bakgrunden, inte så lyckat med det kanske.
 
Innan Universal studios. Hade ju tagit på special objektivet (för det hette det va?) så detta var en av de få bilder som blev okej från den dagen.
 
Trams, som vanligt!!!
 
Mamma hittade en fin bil när vi gick längst med Rodeo Drive. Det komiska i det hela är ju att det är min bil, men det kunde ju inte mamma veta. Ska ta med henne på en åktur en dag :)
 
Santa Monica Pier.
 
Den här bilden får avsluta detta inlägg.
Jag och min underbara fula hatt. Perfekt när man ska gå runt vid Grand Canyon :) Visst smälter den in bra?
Nu är det dags för jobbelijobb.
 
 
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Det var en fantastisk resa!

Puss på dej!

2013-09-09 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0