Nu har jag gått vidare

Dessa problem med vilka kurser jag ska ta tar död på mig. HELT SERIÖST! Men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt.
Har även fått mail att jag i slutet av denna månad måste lämna ett besked till cultural care om när jag tänkt åka hem. Galet. Detta betyder att jag alltså snart också måste planera min resemånad. Ännu en sak att tänka på haha.
Tänk att jag har varit här i 7,5 månader nu... Inte riktigt klokt. Känns ännu mer overkligt när man tänker att det bara är lite mer än 4 månader kvar..
Jag känner att jag kommer vara redo att åka hem efter 1 år, att det räcker just nu. Men samtidigt så kommer det kännas riktigt konstigt att lämna allt här även om det finns många grejer man stör sig på haha. Tänk att jag inte kommer köra min underbara bil längre, eller att jag måste återgå till att duscha i en liten dusch :( och att inte veta när jag kommer träffa värdfamiljen igen. Vi har ju såklart haft våra problem, men tänk ändå allt jag har fått lära mig av dem. Både bra och dåliga saker. 
Kan inte ens tänka riktigt än på pluttarna, som jag spenderat mest tid med. Ush, tänk att de kommer växa upp och förändras så mycket mer utan att jag får se det med egna ögon :( buhu.
Träffade Jatta innan och vi pratade lite om detta. Hon åker nämligen hem 1 månad innan mig. Men hon har redan varit här i 1,5år, hon förlängde dvs. 
Kan nog ändå vara ganska skönt att vi är några stycken som är i samma situation tillsammans när det väl börjar närma sig på riktigt.
 
Idag,ska jag inte göra något speciellt;) igår spelade jag, min värdmamma, 12åringen och 6åringen american football. Gick ju inte exakt att spela på riktigt med 4 personer haha. Men tror jag börjar förstå reglerna liiiiite nu. Måste försöka gå och se det på riktigt! 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0