Lite om Hoggy

Vår dag  på Universal - Islands of adventure var helt fantastiskt.
 
 
 
Vi kom dit när de öppnade och halvsprang mot Hogwarts. Shit vad nördigt detta låter. Men iallafall, så fort man kom in i parken så såg man topparna av detta underbara slott ;) Efter att då ha gått genom hela parken så kom vi äntligen fram. Man kunde gå genom Hogsmeade och kolla i olika affärer. De hade några bergochdahl banor osv. Väldigt bra stämning hihi.
Det var mysigt och välgjort! 
Ca. 30 grader och snö! Snacka om riktig MAGI
 
 
 
Vi köpte pumpkingjuice. Första klunken var faktiskt helt okej! Men det slutade med att vi hällde ut allt. Sofia var ju smart och sa att man kunde ju sätta den fina flaskan bland sina böcker, så vi köpte en till flaska (och hällde ut allt) bara för att vi skulle få en varsin haha. Snacka om att de tjänar pengar på oss galningar alltså!!! Köpte även butterbeer. Var ändå godare än vad jag mindes från när jag och Linn var i London.
 
 
 
 
Märkte att jag inte tagit några bilder från resten av parken HAHAHAHAHA. Förutom på en ödla som ville ha så jäkla mycket uppmärksamhet.... 
 
 
 
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Ååh <3

2013-09-04 @ 00:37:12
Postat av: Sofia Potter

Hoggy var det bästa jag vart med om! fan vad sjukt det var! Längtar tills vi åker dit nästa gång alex, hehe! Då kommer ju vi kunna se gringotts och diagon alley!

2013-09-04 @ 02:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0