Känner mig som pippi långstrump

Innan när jag duschade så fick jag syn på någonting på min arm.... EN MUSKEL! Seriöst, jag börjar se skillnad nu på mina armar iaf ;) Coolt va? Okej det är ju inte så att jag är någon muskelknutte direkt, men ändå.
 
Var iallafall på gymmet innan, slutade tidigt idag så det blev kvällspass istället. Men ush, dit vill jag nog inte gå igen. Gick på body works som jag brukar men det var ju med annan tränare osv. Och det känns verkligen som att alla "healthy" och riktigt duktiga personer tränar på morgonen... Först och främst var alla som var där nu på kvällen.. inte smala. De var ju inte tjocka, men de behövde träna kan man säga. Sen hade tränaren ett fult grönt linne på sig så man såg stora svettringar, blö. Plus att hon spottade när hon pratade :( Sen var där en kvinna, kanske i 50 års åldern, som hade HOTPANTS på sig..... trodde jag skulle dö när jag såg det. Verkligen som ett par jättekorta äckliga tights så man såg rumpvecken eller vad man kallar det, ni fattar. Var tacksam för att hon inte ställde sig framför mig!
Men med alla dessa personer där så kände jag mig lite småproffsig. Meeen avstår nog från att gå på just det passet igen om jag ska vara ärlig.
 
Tidigare idag träffade jag Helen och Amanda! Har inte träffat Helen på ett tag för hon har varit på semester, så det var kul att ta igen lite:) 
Imorgon är jag ledig av någon konstig anledning :( sen måste jag jobba hela lördagen (jaa typ verkligen hela) och sen lite på söndagen med. Trååk.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Hahaha :D Du är för rolig, Alex!!!

2013-09-08 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0