In Florida <3

Ville berätta att vi lever livet här. Andra kanske inte skulle hålla med men åå vad jag älskar detta. Är väl lite galen antar jag.
 
Resan hit gick bra. Förutom att jag glömde mitt boardingpass i väskan som jag sen lämnade för inceckning och att jag blev stoppad i säkerhetskontrollen. Jag tog med min stora tandkräm, hade ingen annan haha så tänkte att antingen går det eller så får de väl slänga den. Så när jag blev stoppad tänkte jag "nej, nu ryker tandkrämen.." Men så blev det inte. Istället tog de upp en påse med chokladpuddings pulver som jag hade med mig HAHAHAHA som Sofia lämnat när hon åkte. Tänkte vara snäll och ge tillbaka lite pulver till henne. Pinsamt.
"Do you have any sharp objects"?
"No."
"What is this?"
"Ooh... That's chocolate pudding..."
 
Men som sagt så gick det bra annars. Träffade Sofia i Orlando och vi åkte till hotellet. Åt mumsig middag på TGIF och laddade inför morgondagen dvs. Idag.
Vi var på universal - islands of adventure. För det är ju där Harry potters magiska värld finns. Och alltså. Så himla underbart var det. Det var fint, det var bra stämning, det var coola souvenirer och "karuseller". Ännu en gång fick jag bara en sån lycklig känsla som när vi var på stället i London hehe. (Nörd)
Kollad även in och åkte lite andra grejer såklart som fanns där. Det fanns tex en avdelning med Marvel's hjältar typ som hulken och spiderman.
Hade hört väldigt mycket om en av attraktionerna vid HP världen som var inne i slottet. Så häftig var den. Vad kallar man det? 4D eller 5D? Men det var som sagt supercoolt. Blev dock rädd för spindlarna.... För det hade du glömt nämna och varna mig för Linn... Haha ;) Ush!
 
Vi hade en underbar dag. Ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem.
Imorgon väntar DISNEY YAAAY :)

Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Ååh, förstår att du har det så jäkla bra!! Åk lite för mig också ;)

Svar: Det var såååå coolt!
alexandramemories.blogg.se

2013-09-01 @ 15:42:41
Postat av: Sofia Potter

Hogwarts is my home

Svar: Mine too. Want to be roomies?
alexandramemories.blogg.se

2013-09-01 @ 22:10:21
Postat av: sofia 2

ja, så har ju pyjamasparty varje kväll! så kan vi äta magisk glass som inte gör en tjock. YEY

2013-09-03 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0