Hemma

Kom hem för ett tag sedan! Är fruktansvärt hungrig och trött så detta blir bara ett litet inlägg. Ska såklart berätta så mycket jag kan senare, någon gång...heheheh.
Gick upp klockan 3 imorse/inatt för att ta oss till flygplatsen. Vi kom ju inte hem särskilt tidigt igår heller från Disney. Vi ville ju så gärna se fyrverkerierna så vi kom hem väldigt sent = ca.3h sömn. Meeen så värt enligt mig!
Hogwarts expressen!
 
Ääääääälskade HOGWARTS
 
Ännu ett slott! Fast i detta slott bor inga trollkarlar eller häxor, tror det är typ en prinsessa eller en prins eller något. Vad tror ni?
 
Nä, tyvärr är det dags för mig att ta en tupplur (efter jag ätit). Annars vet jag inte hur resten av dagen ska gå. Ska jobba ikväll.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofiaaa

omgomogomgg fatta att vi har vart där! Får rysningar! saknar dig dock, skulle ha kidnappat dig

Svar: men sofia!!!!! varför tänkte vi inte på kidnappningen tidigare? :/ jag hade ju aldrig avslöjat dig
alexandramemories.blogg.se

2013-09-03 @ 00:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0