Helgen flög förbi som vanligt

Denna helgen har jag jobbat väldigt mycket tyvärr. Var ledig i fredags av någon anledning. Då träffade jag Amanda på morgonen för att äta frukost. Sen när hon skulle jobba tänkte jag åka hem ett tag och chilla. Men hur bra gick det? Var utelåst. Åkte istället till KOHLs hehe och köpte ett träningslinne och en ny plånbok:) äntligen!

Fredags kväll såg vi one direction filmen på bio! Väääldigt bra var den. Kan ju aldrig säga att jag gillar dem lika mycket som justin bästa bieber, men dem är riktigt bra dem med faktiskt:)

Resten av helgen gick snabbt. Hade helt okej jobbdagar, barnen var ganska enkla och lugna. Idag gick vi på en promenad runt kvarteret. Ibland förstår jag inte vad som är fel med mig... "Hmm vad ska vi göra, jag vet vi tar en promenad i solen när det är ca30 grader :D det gör vi". Svettig blev jag iallafall. Men vi överlevde.



By the way, jag gillar Harry Potter


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0