Glömt...igen

Har som vanligt glömt vad jag gjort de senaste dagarna. Ska tänka lite........
 
igår var det måndag. Då gick jag till gymmet, eller nej jag skojar, jag gick på en långpromenad med Amanda och efter det åkte vi till walmart för att jag behövde köpa en ny ansiktssvamp haha. Köpte en, men den visade sig vara stickig och dålig :(
idag däremot gick jag till gymmet och träffade sedan Amanda igen på starbucks. Jobbade tidigt idag så fick sluta redan klockan 5:) väldigt skönt. Har dock inte gjort något speciellt. Bara suttit och tänkt och planerat. Känns som att jag har så mycket att planera, speciellt eftersom jag måste börja tänka på min resemånad redan nu. Wwooow.
 
 
 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0