Farväl käraste Arnold

Arnold har lämnat oss.
Jag kommer alltid minnas då våra blickar möttes för första gången. Du var väldigt blyg och sprang tillochmed och gömde dig för mig. Trots detta kände jag att vi skapade ett speciellt band, vi fick en connection. 
Jag menade aldrig något illa  när jag sa att det inte var okej att bajsa i min säng. Men ibland måste man visa hänsyn till andras önskningar. Det är inte alltid lätt med nya rumskamrater, att komma överens. Kanske var vi inte "meant to be" helt enkelt.
Jag hoppas att din tid i mitt rum var den bästa i ditt liv. Farväl, käraste Arnold.

Ge mig lite kärlek
Postat av: stora mic

du e ju sjuk i huvudet hahaha

Svar: Hahahahhah
alexandramemories.blogg.se

2013-09-12 @ 01:27:51
Postat av: P

Stackarn... Fastnade han i en fälla?

Svar: Ja... Han gjorde ju det
alexandramemories.blogg.se

2013-09-12 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0