En helg

Igår jobbade jag hela morgonen fram till klockan 5. Kunde inte göra så mycket för jag var ensam med alla barnen och någon åkte iväg till en kompis och någon hade fotbollsmatch, så vågade inte riktigt lämna huset (för att tex. Ta bebisarna till parken) för jag visste inte när alla skulle komma tillbaka -.- lite småsegt. Men det var hyfsat bra väder och inte för kallt så var nästan ute i trädgården hela dagen. Då kanske ni undrar vad vi gör hela tiden. Jo, vi leker i sandlådan, gungar, drar av blommor från buskar, kastar bollar, provar cykelhjälmar eller rotar runt bland allt som finns i garaget. Kan bli ganska utmattande ska jag berätta för er ;)
 
På kvällen åt jag middag på TGIF tillsammans med Helen, Rabea, Amanda, Christina och en tysk tjej som jag aldrig träffat förut som hette Hella (vet inte hur det stavas dock heh). Sååååååå gott det var, som vanligt ;) Trots att vi alla var proppmätta efteråt så kände vi att det inte räckte. Gick till cheesecake factory som är på andra sidan av parkeringen haha och köpte cheesecake. YUM!
Åkte sedan vidare mot downtown indianapolis för att gå på (kanske säger man åka på?) drive-in bio för första gången :D kände att det måste man ju prova på när man väl är här. Det var ganska kallt under kvällen så där satt vi i våra brassestolar med massa filtar haha. 
Vi såg prisoners, tyckte den var bra, men hemsk! MEN.... Tyvärr missade vi de 2 sista minuterna typ. För såklart skulle bilbatteriet dö just då. Hur alla andra bilarna klarade sig? Nä, det är frågan. Vi fick iallafall hjälp av en annan bil att få igång den igen. 
 
Idag är jag ledig! Var tänkt att jag och Victora skulle gå på zoo, men det gick tyvärr inte. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Tänkte antagligen gå till gymmet senare för att var lite sådär  söndagsduktig :)
 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0