Coffe makes me poop

Hahahha! Har ju glömt visa er denna underbara mugg som jag fick av Sofia när vi träffades i Orlando:) jag har nämligen spanat in den innan, och när vi träffad har hon en present till mig. Vilken tankeläsare alltså! Vet dock inte om jag kommer använda den offentligt :D 

Idag köpte jag även en annan, riktig kopp! På starbucks kan man "samla" på koppar när man reser runt typ. Så jag köpte en där det då står indianapolis :) väldigt fin faktiskt. Tänkte att det kan vara ett fint, användbart minne.


Annars idag så har jag varit ledig. Fast var tvungen att jobba TIDIGT imorse och ta både pojkarna till skolan och bebisarna till deras dagis typ som de ska gå på nu en gång i veckan. Mina värdföräldrar var och hälsade på min värdmammas mamma. Rörigt haha, men det var därför jag fick köra idag iallafall.
Gick upp 6.20, gick väldigt bra. Men senare under dagen kände jag verkligen hur trött jag var. Förstod först inte varför jag kände mig så konstig haha. Var väldigt längesen jag var trött på det viset. Men sen kom jag tillslut på att justdet, jag är trött haha.

Trots detta ska jag träffa Amanda och Rabea ikväll. I tänkte kolla på skräckfilm (om vi vågar) och äta massa godsaker!

Förresten, nu har det nog ändå blivit höst på riktigt skulle jag säga. Imorse tog jag på mig shorts, men när jag gick ut kände jag att det var för kallt så fick byta om senare. Känner ändå helt ärligt att jag är redo för höst nu, även om jag älskar värme och sommaren.

PS. Ingen aning varför bilderna blir gigantiska hehe


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofiiiiaaa

Klart du ska använda muggen offentligt. Folk måste få veta att kaffe får dig b-nödig!

Svar: HAHAHAH, sant
alexandramemories.blogg.se

2013-09-15 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0