"You dropped me so I broke..."

Här har ni den läskiga dockan som T köpte. Av någon konstig anledning...

Känsliga tittare varnas ;)


Han tyckte den var så läskig efter några timmar så han la in den i ett skåp haha. "Do you think I have to worry Alex?" Haha så söt. Men sa till honom att jag inte tror hon är så ond som hon ser ut.
När man rör henne så säger om saker också plus att det spelas kuslig musik. Sån musik som det är i ett sånt smyckeskrin ni vet? Som det på Greveholm HAHA <3 
Tillslut tejpade han fast henne på ytterdörren för att skrämma andra istället (fast jag tror det var så han kunde slippa se henne).

Här har ni då den anda dockan som jag och Julia "piffade" till lite och gav till vår dåvarande rektor/lärare ;) han är nämligen rädd för dockor. Men det ville han väl egentligen inte visa för hela skolan. Fast då tänkte ju vi att man inte ska skämmas över sina rädslor :)

HAHA


Oj vad kul det var alltså. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0