Vardag

Hallådär
Köp blåbär

Idag träffade jag Amanda på morgonen för att åka och titta lite på skor. Efter det satte vi oss på starbucks :) de har ett lite nyare och finare starbucks vid detta shoppingcentret så det var så mysigt där inne. Skönt att kunna ta en fika sådär ibland innan jobbet hehe!

Det är så fint väder idag också:) mysig hötstdag. Tror vi ska äta lax ikväll, gör mig på ännu bättre humör haha!

Är så taggad inför söndag! Det är min lediga dag, och då ska vi åka och SHOPPA:D har inte shoppat på jättelänge!!!!! Seriöst! Abstinens har jag!
Kommer säkert inte hitta något bara för det.... Men joooooo det ska jag nog :D

Fint halloween pynt!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0