Ursäkta

Ursäkta mitt dåliga bloggande under helgen. 
Sedan jag kom till USA så har det hänt väldigt många, konstiga och tråkiga grejer. Kan inte riktigt förstå att jag fortfarande är här och lever mitt liv. Allt är så annorlunda. Det är väldigt konstigt att tiden går där hemma också när man själv inte är där. Men jag måste få säga att jag är så himla stolt över mig själv faktiskt. Visst säger alla att man "växer" under sitt au pair år. Man lär sig nya saker, man blir mer självständig. Det har jag verkligen blivit. Men jag tror att jag tillochmed kommer vara ännu starkare än många andra au pairer blir... Detta har helt klart varit det tuffaste året i mitt liv. Både med positiva och väldigt negativa händelser. 
 
I fredags iallafall så hade vi tjejkväll. Vi hade det så himla trevligt och satt uppe väääldigt sent. Åt ost med choklad i...intressant och gott faktiskt :)
Mums


Helen, Christina, Jatta och Rabea

Under lördagen blev det lite shopping och sen var jag tvungen att jobba på kvällen. 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Homie

min finaste lilla allanbrallan. du är så duktig och jag saknar dig <3

2013-10-21 @ 23:30:15
Postat av: Ola

Tänker på dig Alex! Alltid! <3

2013-10-22 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0