Torkad potatis, seriöst?

Har ju glömt berätta om häromdagen när jag skulle förbereda middagen. Då säger min värdmamma att vi ska ha en slags "potatoe casserole" vilket är typ potatisgratäng. Jag gjorde ju en jättegod till dem en gång med grädde och allt. Men nu, då plockar hon fram ett paket. I paketet är en påse med ostsås, en påse med något pulver och en påse med torkad potatis.., så lagar man som egna potatisgratäng här:) bara till att blanda med varmt vatten. Hemlagat och bra. Eller? :P fast var tacksam att jag inte behövde göra riktig potatisgratäng till 8 pers, så klagar väl inte.



Idag har jag inte gjort så jättemycket. Var på gymmet imorse och började sedan jobba redan klockan 12. 
Cyklade runt kvarteret (2 gånger faktiskt) med pluttarna. De har en sån där vagn ni vet som man kopplar på cykeln. Kul hihi!
Lilltjejen bröt ju armen förra veckan, kanske glömde berätta det? Så hon har iallafall gips med ett rosa bandage på haha! Pigg och glad som vanligt.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0