Så piffar du din hand sanitizer

När jag och Helen var i Nashville så hittade vi sånna här hahahahha!

Lite finare flaska än den jag har måste jag erkänna, fast köpte faktiskt ingen.

Imorse var jag på gymmet med Amanda. Pumpade musklerna lite ni vet.
Idag slutar jag tidigt, klockan 6. Har beslutsångest om jag ska försöka kolla på någon bra film eller maaassa tv serier. Kanske blir en blandning :) ska iallafall försöka ha en lugn och skön kväll. Tända mina ljus och dricka te.

Efter barnen kommit hem från skolan idag så spelade jag och 10åringen "tumbling tower". Spelet när man har massa träklossar i ett torn och så ska man ta ut en kloss och sätta på toppen tills det rasar ni vet? Hade inte spelat det på as länge så det var kuligt. Vi lyckades faktiskt bygga ett jättehögt torn sista gången. Duktiga!

Ha en bra kväll!!!!!!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0