Mätt och glad

Imorse åt jag och Amanda mumsig frukost på IHOP. Testade pumpa pannkakor. Oj vad goda de var. Älskar allt med pumpa just nu!!!!

Min jobbdag var helt okej. Fick åka och hämta barnen från skolan. När jag kom dit så visade det sig att 12åringen hade ett science möte så jag blev tvungen att sitta kvar på skolan och göra läxor med 6åringen. Sånt kan vara lite småstörigt... Men vi överlevde.
Den en till störig grej var när jag körde 12 åringen till sin hockey träning. Kom fram och tänkte att det är så onödigt att de kör hem emellan hela tiden (träningen är 1 timme och ibland har alla 3 pojkarna olika aktiviteter samma kväll) så ringde min värdmamma och då sa hon att hon tänkt att jag skulle stanna där och vänta. Äntligen tänker de lite på miljön och försöker köra så lite som möjligt tänkte jag då, men kunde hon ite sagt det tidigare så jag kunde tagit med en bok eller något... -.- så typiskt....

Imorgon är det egentligen dagen då alla går trick-or-treat. Men det har blivit inställt/framflyttat tills på fredag :O trodde inte ens en sån sak kunde hända haha. Ska tydligen vaa dåligt väder imorgon så tror det är därför. Så hela kommunen eller vad det kallas vet om det ;) crazy

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0