Majs i näsan

Imorse hämtade jag upp Amanda för att sedan åka till IHOP för lite mumsig frukost :) åt jättegoda pannkakor med typ nötter och blåbär i och banan uppe på. Lite scrambled eggs fick jag också. Var mätt typ hela dagen sen.

När jag skulle mata bebisarna ikväll så gav jag dem lite majs. Efter ett tag märker jag att lillpojken sitter och stoppar upp majs i näsan HAHAHHAHAHA! Tog bort handen och såg att det satt ett majskorn där inne. Blev ju nästan orolig eftersom man sett i Madicken att Elisabeth måste till doktorn efter att ha stoppat upp en ärta i näsan.... Men jag bara tryckte lite på näsborren så ploppade den ut igen HAHAHHAHAHAHAHAA! Så smarta var dem inte på Madickens tid tydligen ;)
Kul var det iallafall!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0