Läskig docka

Yes! Min förkylning blev inte för hemsk! Mådde inte så bra igår. Blev jätteförkyld över en dag och fick superont i halsen på 3 sekunder typ. Kände mig lite febrig igår-morse. Men tvingade mig själv att gå upp och jobba ändå. Lite jobbigt, men jag klarade det. kändes redan lite bättre under kvällen så jag kunde sova utan att vakna upp iallafall. Idag har jag mått helt okej:) träffade även Amanda imorse så jag fick komma ut ur huset. Blev starbucks.... Ska snart träffas igen för att kolla vampire diaries! Yay
 
Barnen slutade tidigt idag av någon anledning. Så då ville föräldrarna att jag skulle hämta dem från skolan, fick veta det imorse. Sen 45 minuter innan så inser jag att de tänkt att jag måste ta med bebisarna dit.. Vilket innebär att jag måste sätta in de dumma bilstolarna i bilen och ta med hela vagnen (kan inte lämna bebisarna i bilen när jag ska hämta 6åringen som måste checkas av från en lista). Såååååå störigt. Det är sånna här situationer som är så typiska med min värdfamilj.. Meeeen nu ska vi inte klaga för mycket..
Min värdmamma bad mig även att köpa McDonalds mat till dem för att de inte ätit så mycket i skolan. Så vi körde runt ett tag, tiden gick ganska fort idag så det var ju positivt haha. Sen medans bebisarna sov så åkte mamman med de äldre pojkarna till party city, en butik där de nu säljer massa halloween kostymer osv. Så jag fick ju stanna hemma. Fixade "lunchbags" till barnen för imorgon, sen satt jag och läste hehe.
 
6åringen köpte en läskig docka av någon anledning. Ska ta kort och visa er haha. Den påminde mig om dockan som jag och Julia fixade till och gav till vår lärare Tomas HAHAHA. Jag ska visa er ;) en annan dag hehe

Ge mig lite kärlek
Postat av: sofia

blir riktigt, då menar jag RIKTIGT avis att du bytt ut mig och hittat en ny vampire kompis. visst, du borde inte kolla ensam. är bara så avis.... hoppas du tänker på mig

Svar: Saknar dig som bara den Sofia! <3
alexandramemories.blogg.se

2013-10-18 @ 04:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0