Hemma från Chicago

Det var en händelserik helg! Var både rolig och tråkig haha.
Själva skolan var inte som jag förväntade mig. Var ju ganska chill, man kunde sitta och äta/dricka hela tiden och vi pratade inte om massa tråkiga saker så det var ju bra. På söndagen såg vi en jättebra film som heter Crash, kan verkligen rekommendera den, handlar om rasism och "stereotypes". Sen så gjorde vi andra onödiga grejer som tex voluntär arbete i ett grönsaksland? Mitt i Chicago.. Och såklart var det sjukt varmt just då så man svettades och blev tjurig haha! Men på söndagen när vi var på tour i chinatown var det däremot kallt. Skumt väder alltså.
Jag Jatta och Justyna hade iallafall en väldigt rolig helg:)
Något som hände under lördagen dock var att Justinas plånbok blev stulen, ur min väska.. Det var en väldigt komplicerad situation och det värsta är nog att vi förstod vem/vilka det var som gjorde det. Idioter. Men vi hade sån himla tur att någon hittade den och lämnade in den på ett ställe, ringde upp Justinas bank som sedan ringde henne. Snälla människor finns det också. 

Chicago är sååååå fint alltså. Älskar den staden! Vill så gärna dit en helg bara för att shoppa hehe, men det kommer jag nog inte hinna innan jag ska hem:( galet!

Fiiiiint



Under en av klasserna märkte de att vi blev lite rastlösa så de gav oss play doh att pilla med. Var väl inte så smart av dem i min mening haha. Jag koncentrerade mig bara på att bygga :D kolla fina grejer vi gjorde!!!!! Vårt vackra zoo.

Nu tänkte jag kolla på första avsnittet av vampire diaries :D natti

Ge mig lite kärlek
Postat av: sofia

låter asnice! (förutom att justynas plånbok blev stulen) vem skulle vilja ta den :OOOOO

2013-10-08 @ 17:46:11
Postat av: sofia

menar, vem är så dum och stjäl ?!

Svar: Eller hur!! Så dumma :(
alexandramemories.blogg.se

2013-10-08 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0