Fullspäckad helg yäää

Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga under helgen. Sant:)

I lördags jobbade jag bara till klockan 1 och åkte sedan för att äta sushi med Amanda och Helen :D var så längesen jag åt sushi, mums var det!
Efter det åkte vi vidare till starbucks hehe. Men, det blev mer än kaffe och kaka där inne. Nämligen FLYG OCH HOTELL TILL NEW YOOOOORK över nyår ;) lite småglad och sådär är jag väl!!!! :D vi har skjutit upp på att boka så himla länge så det var väldigt skönt att få det gjort. Wohoo! Där möter vi även upp Sofia och Emelie!

På lördagskvällen gick jag och Helen lite spontant på en halloween fest. Blev inbjudna av en tysk au pair som jag aldrig träffat förut. Hon var trevlig i alla fall:) meeen själva festen var väl lite sådär... Lite äldre människor haha. Mellan 25-35 kanske haha. Helt plötsligt  när vi sitter där så kommer en av barnvakterna för min familj in... Och hon är väl ca 35. Pinsamt läge alltså. Men hon är väldigt snäll plus att det var väl lika pinsamt för henne!
Körde sen hem till Helen väldigt sent och sov över där:)


Gissa om jag äskar min kostym! Helen var en gladiator kvinna eller Gud eller något haha. Vi kallar henne för Thors älskarinna:)

Söndagen var jag helt ledig! 
Vi segade lite och åkte för att äta lunch + froyo<3 
Köpte även en grön Ralph lauren tröja på marshalls. FYND!

Kvällen blev läskig. Här i USA är det väldigt populärt med haunted houses, alltså skräck hus typ. Då menar jag inte som lilla gasten på Liseberg;) Nähä då, liiiiiiiiiiiiite (ganska mycket) läskigare. Trodde jag skulle dö i början för jag var så nervös. Men vi överlevde ju! Det roligaste (minst läskiga) tyckte jag var ett hus med clowner. Jadu Micca, du hade nog kräkt/gråtit/skrikit/bajsat på dig av rädsla :) man fick 3D glasögon och så var de målade med sånna färger som lös. Skitcoolt. Men vad vi skrek haha!

Detta var då min helg. Fullspäckad som sagt!



Ge mig lite kärlek
Postat av: Din bästa vän aka sofia

COOLT att helen fick träffa Harry Potter. ÄR SÅÅÅÅ AVIS! Men varför tog inte du en bild med honom..!?!?! hheehhe

Svar: Jag var upptagen med att leta efter Ron HAHAHA!
alexandramemories.blogg.se

2013-10-29 @ 22:29:55
Postat av: Anonym

Såklart jag är Thors älskarinna and he is my loverboy! ;) höhö!

2013-10-31 @ 02:24:18
Postat av: Anonym

Shit vad ballt att jag är anonym, ingen vet vem jag är ;)

Svar: Eller hur;)
alexandramemories.blogg.se

2013-10-31 @ 02:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0