Fler bilder

Lite mer från Nahville!
 
Vi hade ju ingen koll på klockan när vi kom dit. Tydligen skiljer det ju en timma från Indianapolis. Så när vi hade köpt biljetter till musikalen så tänkte vi att nu kan vi gå och köpa något att äta och lite snacks till föreställningen. Men sen märker jag att mina klockor är olika = en av dem hade ställt om sig automatiskt, jag har ju två telefoner hehe. Så 15 minuter innan det började så insåg vi att nähä, vi får nog strunta i snackset och bege oss mot musikalen haha. Vi slapp ju i alla fall massa köer där inne ;)
 
Danza
 
Påväg hem hehe
 
Stannade till i Kentucky för lite Kentucky fried chicken. ett måste tyckte vi ;)
Lite pinsamma var vi bara för att vi ville ha kort med en sån där stor bunke. Vi orkade ju inte köpa en full sådan med kyckling, så efter vi beställt maten frågade vi om vi kunde få en sån. Det tog ett tag tills de fattade vad vi ville ha haha. "You want a bucket?" - "Yes" - "You mean like a souvenir?" - "Yes" hahahha! Trots att vi varit här så länge så kan vi fortfarande kalla oss för turister.
Utanför glasscafét
 
Häst och vagn istället för limo!
 
 
 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0