En dag till shoppingdag

Imorgon ska jag shoppa! JAAAAA VAD KUUUL

Igår såg jag Helen och Amanda på bio efter vi slutat. Såg "the battle off the year", en dansfilm<3 fast dock var det break dance, var liiiite skeptisk men den var så himla bra tyckte jag:) älskar dansfilmer! Plus att Chris Brown var med. Han är cool och har söta fräknar.

Helen sov över och imorse drog vi till the original pancake house för frulle.
Efter mycket beslutsångest (som vanligt) så bestämde jag mig för pecan pancakes. Väldigt goda var dem.

Gissa vad vi gjorde sen? Åkte till starbucks där vi mötte upp Amanda och sedan hade jag ett trevligt Skype samtal med Linn också :) så bra med wi-fi hehe!

Jobbar ikväll också, men det brukar vara helt okej på helgerna faktiskt. Jag är ensam med bebisarna, vilket gör det hela myyyycket enklare och roligare. De var så otroligt söta och gosiga igår. Mina små pluttar<3 de är så mycket lugnare när min värdmamma inte är här.. Tror de alltid har en rädsla att hon ska gå iväg när hon väl är hemma, så då gråter de och är väldigt beroende av henne hela tiden. Men när hon inte är hemma är det helt lugnt. Lite sorgligt.






Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0