Dags för plugg typ

Imorgon åker jag till Chicago för att ta en weekend kurs... Det är bannemej på tiden hehe. Som au pair måste man nämligen "plugga" 6 credits för ens visum. Har varit väldigt seg när det kommit till detta, men skönt att äntligen få det gjort! Kommer dock behöva göra det en helg till. Hoppas det inte är för tråkigt.
Ser tyvärr inte alls fram emot det. Allt har krånglat med boende osv fram tills nu då vi förhoppningsvis lyckades boka ett hotell -.-
Så om ni inte hör något från mig under helgen så vet ni varför hehe

Idag har varit en vanlig jobbdag. Lilltjejen är en riktig agressiv liten unge, har jag sagt det? Hon brukar iallafall bita  sin oskyldiga tvillingbror när hon inte får den leksaken hon vill eller något sånt. Varje dag hittar man ett nytt bitmärke på honom haha, seriöst. Hoppas hon växer ifrån det ;) annars blir hon nog kallad vampyr!

Har ett nytt favorit uttryck som 6årigen brukar säga. "I don't like blueberries FOR CRYING OUT LOUD", "I told you I wanted milk FOR CRYING OUT LOUD".
Ny menar jag inte att han säger det på ett otrevligt sätt, även om det inte är trevligt heller haha! Tycker det låter kul iallafall. 
En annan rolig sak. Hans mellannamn är Harold.... JAG DÖR haha så gulligt


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0