Underbara Chicago

Helgen i Chicago var väldigt bra faktiskt! Den här kursen var roligare och vi fick vara ute i stan lite mer.
Körde tidigt i fredags och hämtade upp alla. På kvällen där så åt vi buffé där alla hade tagit med sig något från sitt hemland (jag tog med knäckebröd haha) . Var väl inte det bästa jag ätit. MEN, folk hade ju tagit med desserter också ;) så lite sötsaker blev det ju.

Och nej, vi åt inte upp allt. Ganska många av sakerna var inte supergoda ändå.

Vi hade några vanliga lektioner och sen under söndagen så var vi ute på en båttur och en "trolley tour". Vi hade tur med vädret också :)

Fiiiiiint


Navy Pier 

Lördag kväll gick vi ut ett tag. Förra gången vi var där så fick vi nämligen gratis biljetter till en liten konsert. Jessie Ware hette hon som sjöng. Har aldrig hört talas om henne innan men hon var riktigt bra:) det var 17års gräns också så att jag och Helen kunde komma in på stället :D stannade inte länge efter konserten dock. Men kul hade vi!!

Haha vi försökte ta lite fina bilder men vi lyckades inte så bra...

Vill så gärna dit igen innan jag ska hem! Ska nog hinna med en liten shoppingresa hoppas jag hihi.

Ge mig lite kärlek
Postat av: your biggest fan

aka Sofia. hihi, vad fin du är i mössa min sköna böna !

Svar: Hihi tack sötis
alexandramemories.blogg.se

2013-11-12 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0