Shopping

Kom nyss hem från en lyckad shoppingdag! 
Tänkte att det var ett tag sedan jag faktiskt visade upp mina fynd jag gör här borta. Har dock inte shoppat så mycket på senaste tiden tycker jag. Men idag hittade jag lite grejor:)
 
Hittade äntligen ett par snygga mönstrade byxor! Plus två stickade tröjor. En lite kortare som jag kan ha till min kjol och en polo eller vad man nu kallar dessa "turtleneck"tröjor. Den kan nog vara väldigt skön att ha när jag jobbar tänkte jag. 
Sedan köpte jag även vanliga svarta tights på h&m och två bh'ar från victorias secret. Varför köpa en när man kan köpa två lixom?;) nä men de har ju alltid massa erbjudanden där så tänkte det var lite bra när man väl var i farten. På det sättet "sparar" man ju väldigt mycket pengar :D
 
Tänkte även att jag kunde visa er min otroligt snygga klocka jag köpt men glömt visa.
 
Är den inte vacker? 
 
Här de för övrigt julmusik överallt redan.. Vet inte riktigt vad jag tycker. Gillar ju den mysiga julstämningen, men hade gärna väntat i typ två veckor eller något. 
Måste verkligen komma på vad jag ska ge alla i julklapp snart... Kommer bli stressigt annars. Känns inte särskilt kul haha. Antar att det är det negativa när det kommer till att ha en stor värdfamilj ;)
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Snygg klocka!

2013-11-24 @ 18:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0