Resten av helgen

Jag var tvungen att jobba igårkväll för att mina värdföräldrar skulle ha ett stort halloween party hemma hos oss.. Detta innebar att jag var tvungen att ta med bebisarna hem till min värdmammas kompis som också har 5 barn, och sova där. Pojkarna var hemma hos en annan barnvakt så jag behövde "bara" ta bebisarna. 
Men den här familjen var så himla gullig. De skulle vara en perfekt värdfamilj verkligen. De var jättesnälla och man märkte att de brukar umgås tillsammans som en familj. De satt och åt middag tillsammans och föräldrarna ville egentligen hellre stanna hemma med barnen än att gå på halloween festen. Men de gick ett tag iallafall för att vara lite sociala haha.
Vi hade en väldigt trevlig kväll. Deras barn var också jättesöta och hjälpte ju mig genom att hålla bebisarna upptagna haha.
Imorse när vi vaknade så gjorde mamman pannkakor och det var bara så mysigt alltså. Sa att vi får sova över där fler gånger.

Eftersom jag var tvungen att hålla mig och bebisarna borta från huset så de skulle kunna städa (jag vet galet) så tog jag och Amanda med dem till zoo't som jag så länge velat åka till :D det var jättekul verkligen. Gulliga djur. Och bebisarna skötte sig ganska bra faktiskt. Satt i vagnen i början och i slutet fick de springa runt haha. 
När vi sett alla djur åkte vi till McDonalds och sen lämnade vi av bebisarna och alla grejer hemma hos mig.

Träffade faktiskt Helen också på kvällen och såg "Last Vegas" på bio. Rolig film ;) 
Nu är jag vääääldigt trött. Har kanske fått för mycket frisk luft idag? Eller?

Tog alla bilder med min kamera så kan tyvärr inte visa er några djur idag.
Puss och godnatt

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0