Mina fötter fryser

Har kollat hockey idag igen.. Kan väl vara kul, men vill väl inte göra det varje vecka. Fick gå upp tidigt iallafall och såklart glömde jag ta mina stövlar :( så här sitter jag nu med iskalla fötter i mina smutsiga converse. Brrrrr. Hungrig är jag också. Orkade ju inte gå upp extra tidigt för att äta (åkte 6.50) så får äta när jag kommer hem.

Gissa vad som hänt mer då? Det är väl inte så svårt att gissa längre..,,
Har blivit förkyld igen såklart. Förvånande eller? ;) orkar inteeeehheeehe
Har träningsverk som jag inte haft på jättelänge! Var på bootcamp igår! Men tror min träningsverk är lite för att jag är småsjuk:( för har nämligen ont på ställen vi inte tränade så mycket haha.

Ikväll är jag ledig iallafall och imorgon kan jag ta lite sovmorgon. Det ser jag fram emot:) kanske kolla någon film. Imorgon ska vi gå och se catching fire på bio :D :D :D som jag längtar!!!!!!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0