Måndags

Jag överlevde helgen...phuu! Det tog väldigt mycket energi kan jag ju säga. Men överlevde som sagt:)

Nu har jag varit här i 302 dagar! Imponerande va?:D Men slutar nog räkna från och med nu. Tiden kommer gå så snabbt och det känns nog bara värre om man räknar ner, eller upp haha. Fast känner mig som sagt redo att åka hem, men kommer såklart bli svårt också.

Igår var det tornado varning här :O ni kanske läste om det någonstans. Så varningsalarmen var på och allt. Dock så kom det aldrig riktigt hit där jag bor som tur var. När man var ute så var himlen blå på ena sidan och sen när man vände sig om så var den helt grå. Blåste väldigt mycket! Lyckades se en fin regnbåge :)



Såg på nyheterna att längre söder hade en bil blåst in i ett hus osv. Tror det var flera stycken tornadosar, fast ingen "jättestor". Hade nog blivit väldigt rädd om det var värre väder. 

Idag är en sån jobbig dag när alla pojkarna har hockey, vid olika tider såklart -.- men då ska vi åtminstone ut och äta på Texas roadhouse. Där har de jättegod mat;) så det är ju något positivt iallafall hehehe.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0