Jag äger, I'm no1, GO ALEX

Jag vet att jag varit lite frånvarande, men har varit en stressig vecka för att barnen har så många aktiviteter just nu och mina värdföräldrar har åkt till Miami över helgen... Jag vet, det är helt sjukt alltså haha. Min värdpappa åkte i onsdags till costa rica, han har nämligen en del av sitt företag där. Han skulle vara där i två nätter, sen gissar jag att han fått en mellanlandning i Miami och då kom de på idén att "ja men då kan ju vi mötas där över helgen".... Så istället för att spendera extra tid med sina barn och bara ta en ledig helg på det sättet, så åker dem istället till Miami..... Seriöst? Jag dör typ.
Så idag jobbade jag hela kvällen. Efter att min värdmamma åkt till flyget tidigare idag så insåg jag följande: alla pojkarna hade aktiviteter, vid olika tider såklart, och alla måste vid något tillfälle äta middag. Återigen, jag dör. Skulle aldrig kunna leva såhär. Som tur var så var jag inte ensam utan en annan barnvakt var också med för att hjälpa till med skjutsningar. Men iallafall igen, efter att min värdmamma åkt så kom jag på att de inte gett oss någon information alls om hur vi skulle kunna göra med allt för att få alla till sina träningar i tid. Blev riktigt arg i mitt huvud. Så himla typiskt att de bara lämnar oss såhär och tycker så synd om barnen.

Så jag satt och klutade ut olika lösningar som skulle kunna funka och ringde sedan Cara (andra barnvakten). Så hon fick köra C till baseball träningen och ta med bebisarna i bilen. Jag fick köra D och T till basket och scouts och vänta för deras träningar skiljde sig med en halvtimme emellan så därför fick jag ta med båda samtidigt.
Så nu känner jag ju bara SHIT VAD GRYM JAG ÄR.
Kan ni förstå vilket liv de lever här och barnen inte ens visste hur länge föräldrarna ska vara borta eller vart. Det är ju helt sjukt.
Sen så gillar jag ju såklart mina värdföräldrar för de är väldigt snälla människor. Men detta är ju faktiskt sorgligt. Plus det faktum att de inte ens hört av sig ikväll och frågat hur allting gick och om det löste sig bra...

Men tänk vad mycket jag lärt mig på grund av detta och jag kunde fixa allt själv idag. Måste få säga att jag är väääääääldigt stolt över mig själv ;) "klapp på axeln"

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0