Hoppas det inte ska bli som när jag kom hit för då kommer jag vara sjuk varannan vecka alltså!!!!!!!!!

Är typ sjuk igen. Fast känner mig inte lika tung som förra gången, vilket var ca 2 veckor sedan väl? -.-

Jag orkar inte vara sjuk hela tiden. Har aldrig varit sjuk såhär ofta förut. Så tråkigt.

Men min morgon var bra ändå! Amanda bjöd mig och Helen på frukost hemma hos henne :) mumsigt. Vi fick även kanelbullar, vilken lyx.
Efter maten bokade jag och Amanda äntligen våra flyg till..... HAWAIIIIII :D ååååå vad kul!!! Sola, gå i bergen, dansa hula-hula... Ja, kan ju säga att jag längtar;)
När den resan är över så flyger jag tillbaka till indianapolis och sedan.. Hem till Sverige. Helt sjukt ju! Hoppas ni saknar mig där hemma ;)

Ge mig lite kärlek
Postat av: sofia

krya på dig min fina vän, vill ej att du ska vara sjuk! miss you<3

Svar: Gulligull! Miss you tooo<3
alexandramemories.blogg.se

2013-11-07 @ 23:58:34
Postat av: Ola

Jag saknar dig jättemycket! Bara så du vet... :)

Svar: Saknar dig med!!!!
alexandramemories.blogg.se

2013-11-10 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0