Hey ho

De senaste dagarna har jag varit på gymmet, på starbucks, jobbat och kollat tv serier. Det är väl allt ni behöver veta typ haha.

Nä men det var lite kuligt nyss faktiskt. Fick vänta medans D och T hade olika aktiviteter (mer om det i nästa inlägg) och T var nämligen på scout möte. Så i slutet kunde jag sitta där inne medans de visade upp massa olika djur. Så kul att se hur imponerade barnen blir:) okej jag med kanske. De hade en krokodil, en orm, igelkott, iller och en stor äcklig bajs spindel. Jag satt redan i hörnet så stannade kvar där ett bra tag.

Detta var en jobbig dag på jobbet. Ska berätta varför, meeen i ett annat inlägg för det blir långt..

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0